x

Zasady zwrotu i reklamacji

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy

Zgodnie z obowiązującym prawem, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „JAPAR” Ryszard Szymczak; ul. Spławie 72; 61-312 Poznań) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Regulamin składania reklamacji

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną,  są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 
  2. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Jeśli jednak zdarzy się, że Kupujący otrzyma towar posiadający wadę, zobowiązany jest do złożenia reklamacji, którą należy złożyć za pomocą formularza dostępnego w zakładce „Zasady zwrotu” wysyłając go na adres : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  , formą pisemną na adres : ul. Spławie 72 61-312 Poznań lub drogą telefoniczną pod numerem : 577-787-388. .   Reklamacja powinna zawierać opis wady produktu, datę jej powstania, numer zamówienia oraz dane kontaktowe Kupującego.  Do reklamowanego Produktu należy także dołączyć dowód zakupu lub jego kopię.   
  3. Sprzedawca w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania wniosku o reklamacje ustosunkuje  się do niego i skontaktuje się z Kupującym. 
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, Sprzedający zobowiązuje się zwrócić  produkt bez jakichkolwiek wad na swój koszt lub zwrócić pieniędze Kupującemu w dogodny dla niego sposób, a także pokryć koszty wysyłki wadliwego towaru poniesione przez Kupującego. 
  5. Ze względu na specyfikę oferowanych przez nas towarów, kupujący ma obowiązek złożyć reklamację nie później niż 3 dni od momentu otwarcia produktu lub do 14 dni, jeśli produkt nie został otwarty.
  6. W przypadku stwierdzenia, iż Produkt jest wadliwy, Kupujący zobowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę w przeciągu 30 dni od daty stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową sprzedaży. Jeśli natomiast opakowanie zostało otwarte, Kupujący powinien zgłosić wadę w ciągu 3 dni, od momentu otwarcia opakowania. 

 

Szybki kontakt

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „JAPAR” Ryszard Szymczak
Ul. Spławie 72

Tel. 577 787 388

Fax. 61 87 98 329

E-mail. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Warunki dostawy

  • paczkomaty
  • kurier InPost
  • odbiór własny

Warunki płatności

  • przelew przed odbiorem
  • za pobraniem u kuriera
  • płatne gotówką przy odbiorze